چربی های  دور شکم و پهلو

بنا به سخن متخصصان علم پزشکی، چربی های شکمی و پهلوها از خطرناکترین نوع چربی در بدن است. خطرناکی آن را در رابطه با ابتلا و ریسک پذیری بیماری های قلبی، عروقی، سکته ها و دیگر امراض جدی، حتی سرطانها می توان دانست. از دلایل وجود این چاقی های شکمی می توان به تغذیه نامناسب، سبک زندگی بی تحرک و رژیم های ناصحیح غذایی اشاره داشت.

لاغری سریع شکم و پهلو با برنامه مناسب غذایی

حالا که بخوبی مشهود است یکی از علل چاقی شکمی تغذیه نامناسب است، پس لاغری سریع شکم و پهلو نیز با تغذیه و برنامه مناسب غذایی امکانپذیر است. در ذیل به برخی از برنامه های غذایی که جهت آب کردن سریع چربی ها  و در نهایت لاغری سریع شکم و پهلو منجر می شود، اشاره خواهیم داشت.

لاغری سریع شکم و پهلو با استفاده از غذاهای کلسیم دار

اگر  قصد دارید که چربی های شکمی و پهلوهایتان را سریعاً آب کنید، از لبنیات کم چرب که حاوی مقادیر بالای کلسیم هستند، استفاده کنید. شیر که حاوی منابع غنی از پروتئین است، ماست و انواع پنیر البته کم چرب آن با همراهی اندکی فعالیت بدنی، عامل محرکی قوی در لاغری سریع شکم و پهلو به حساب می آیند.

لاغری سریع شکم و پهلو با مصرف مرکبات و سبزیجات

هرگاه در بین سلول های معده با تجمع آب روبرو شویم، منجر به ایجاد نفخ در بدن می شود. لیمو همراه با آب ولرم، پرتقال و خصوصاً گریپ فروت و بطور کلی آب مرکبات از آنتی اکسیدان ها مملو هستند. کرفس ماده غذایی است که غنی از آب بوده و در راستای دفع سموم از بدن مؤثر می باشد. خوردن خیار، کدو و جعفری در هضم آسانتر غذا خصوصاً اگر به صورت پخته مصرف شود، تأثیر به سزایی دارد. قارچ، گوجه فرنگی و هویج نیز در سیستم دفع نمک اضافی از بدن نقش زیادی ایفاء می نمایند که در لاغری سریع شکم و پهلو مؤثرند.

لاغری سریع شکم و پهلو با برنامه مناسب غذایی حاوی امگا 3

انواع ماهی ها خصوصاً ماهی سالمون، ساردین و همچنین ماهی تن از اسیدهای چرب امگا 3 اشباع هستند. حتی گیاهانی نظیر گل کلم، اسفناج، کاهو و . از اسیدهای چرب غنی می باشند که موجبات سیری در فرد و از نفخ نیز جلوگیری می کنند. همچنین می توان به انواع آجیل و مغزها خصوصاً مغز گردو و بادام  اشاره داشت که حاوی امگا 3 یا چربی خوب هستند.

 


سالن لاغری در غرب تهران لاغری ,پهلو ,سریع ,چربی ,غذایی ,خصوصاً ,لاغری سریع ,مناسب غذایی ,برنامه مناسب ,حاوی امگا ,داشت لاغری ,برنامه مناسب غذایی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه سایت بلاگ بیست بچه های خلاق دنیای علم و سرگرمی 09-music http://krymmrzwqy.rozblog.com/ arashaaa.rozblog.com gaelixkfcgir92 blogi بهترین سایت EMDAD AMLAK OF IRAN بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ایران-امداد املاک ایران اینجا همه چی هست