کاهش وزن و لاغری با بادام و اجیل

بادام غنی از فیبر، آنتی اکسیدان و پروتئین است به همین دلیل حتی می توان از آن به عنوان یک غذای کامل نام برد. این آجیل علاوه  بر اینکه برای سلامتی بدن بسیار مفید است،  می تواند بر کاهش وزن تاثیر گذار باشد.

تحقیقات نشان داده افراد با مصرف بادام می توانند کاهش وزن،کاهش چربی های بدن، کاهش سایز کمر و همچنین کاهش فشار خون را تجربه کنند.

استفاده از بادام به جای تنقلات مضر به ویژه در کودکان علاوه بر اینکه مواد مغذی مورد نیاز برای رشد کودکان را تامین می کند ، می تواند مانع از اضافه وزن و چاقی در آنها شود.

با خوردن بادام از خواص آن از جمله کنترل اشتها و تاثیر آن بر کاهش وزن ، ویتامین E، چربی های مفید موجود در آن در جهت کمک به سلامتی خود بهره ببرید.

بهترین زمان مصرف بادام قبل از صبحانه ، ناهار و شام  می باشد؛  با این کار علاوه بر اینکه میل به خوردن بیش از اندازه غذا  و دریافت کالری زیاد جلوگیری می شود می تواند چربی غذا را از بین برده ،ضمن افزایش سوخت و ساز بدن موجب می شود  بدن بعد از دریافت غذا شروع به کالری سوزی کند.

کاهش وزن و لاغری با گردو

گردو یکی از آجیل های مفید برای سلامتی بدن است.گردو سرشار از اسید چرب مفید برای بدن می باشد و با خوردن آن نیاز بدن تا حد زیادی به اسید چرب برطرف می شود. گردو به دلایل مختلف می تواند بر روی لاغری و کاهش وزن تاثیر گذار باشد.اسید آلفا لینولنیک  (ALA) گردو یکی از عوامل موثر بر کاهش وزن محسوب می شود. همچنین امگا 3 موجود در گردو که با مصرف منظم این آجیل به مرور می تواند اشتها را کاهش داده و به این ترتیب بر روند کاهش وزن موثر واقع شود.

گردو به دلیل داشتن چربی مفید و نداشتن چربی مضر و اشباع در کاهش وزن و تناسب اندام تاثیرگذار است. به دلیل این چربی های مفید ، سوخت و ساز بدن بالا می رود ؛ ضمن اینکه چربی مفید گردو تاثیر خوبی بر روی از بین رفتن چربی های دور شکم و پهلو دارد.

کسانی که به طور منظم از گردو استفاده می کنند علاوه بر استفاده از خواص بی نظیر این آجیل کم کم نسبت به خوردن تنقلات به ویژه تنقلات مضر تمایل کمتری پیدا کرده  و می توانند موجب  سلامتی  و تناسب اندام خود شوند.

کاهش وزن و لاغری با فندق

فندق غنی از مواد مغذی و اسید های چرب مفید است. این آجیل سرشار از فیبر بوده  و مقادیر فراوانی  پروتئین دارد.

فندق به دلیل داشتن فیبر و پروتئین  با تاثیر بر احساس سیری و افزایش چربی سوزی می تواند بر کاهش وزن و لاغری مفید باشد.


سالن لاغری در غرب تهران کاهش ,گردو ,مفید ,چربی ,بادام ,لاغری ,دلیل داشتن ,چربی مفید ,تناسب اندام ,مفید برای ,مواد مغذی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پولکی Zahrawaigwspj9 webbplats طاقت بیار تخفیف مواد شیمیایی سرویس های ایتاطلایی